Կրթահամալիրի տոն. Սեբաստացու օրեր

20151104_133235

ուսումնական նախագծի մեդիափաթեթ կրտսեր դպրոցի 1-3-րդ դասարանների համար

 «Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսվում է նոյեմբերին՝ սկսած 2009 թվականից։ 2015թ. տոնը նոյեմբերի 13-21-ին է։

Նպատակը՝ Սովորողների, նրանց ընտանիքների կրթահամալիրային (կրթական, ուսումնական) գործունեության միջոցով ֆիզիկական և մեդիա միջավայրում հասանելի (հրապարակային), հասկանալի (ընկալելի) դարձնել կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը, մանկավարժական մոտեցումները (մեր այլընտրանքը):

Ֆիզիկական միջավայրը՝ դասասենյակ-լաբորատորիա, խոհանոց-լաբորատորիա, դպրոց-պարտեզ, խանութ, ընտանիք, բնագիտության լաբորատորիա, սրահ, մարմնամարզական դահլիճ:

Մեդիամիջավայրը՝ դասարանական, դասավանդողի, սովորողի բլոգ, ենթակայք, կայք:

Անհրաժեշտ գործիքներ՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ֆոտոխցիկ, տեսախցիկ, ձայնագրիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ (պրոյեկտոր), խոհանոցային պարագաներ (տախտակ, դանակ, փայտիկներ), գոգնոց, գլխարկ, նկարչական պարագաներ (գուաշ, ջրաներկ, վրձին, ջրաման), բանջարեղեն, բնագիտական գործիքներ և նյութեր:

1-ին դասարան

Խնդիրները՝

  • Բանավոր խոսքի զարգացում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Տառաճանաչություն
  • Շրջակա միջավայրի նկատմամբ հոգատար ու ուշադիր վերաբերմունքի ձևավորում
  • Ուսումնասիրելու, հետազոտելու կարողության ձևավորում
  • Մեդիահմտությունների զարգացում (paint նկարչական ծրագիր, ms office word)

Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)

Պատում-քննարկումների շարք՝

  • Ես սեբաստացի եմ…
  • Իմ ընտանիքի սեբաստացիները (ուսումնասիրություն)
  • Ինչո՞ւ եմ սիրում կրթահամալիրը

Կանոնադրության մշակում. օրենքներ, որոնք պահպանում են սեբաստացիները

Ռադիոնյութեր, հարցազրույցներ

  • Ինչպիսի՞նն են սեբաստացի ուսուցիչները

Թթուդրեք

  • Նախապատրաստում (առևտուր, բանջարեղենային ուսումնասիրություններ)
  • Իրականացում (տոնական երգ ու պար, իրականացում, բանջարեղենային կերպարներ)
  • Ամփոփում

Հարիսայի ծես, թթվի համտես

Կրթական նորամուտներ, կրթական փոխանակումներ, ցուցահանդեսներ, ֆոտոցուցադրություններ

Մեդիաայբբենարանների հերթական էջի ստեղծում (թթու բառով)

Բնագիտական փորձեր, դիտարկումներ

  • Աղաջուր

Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ

Գրական ստեղծագործություններ

  • Ա. Խնկոյան «Մեղու»
  • Հ. Թումանյան «Ամպն ու սարը»
  • Դ. Բիսեթ «Անձրև»
  • Հ. Թումանյան «Տերևաթափ»

Երաժշտական, պարային ստեղծագործություններ

Այլ (ֆիլմ, մուլտֆիլմ, տեսադաս)

Նախագծի իրականացման ընթացքը (ընդհանուր նկարագրություն)

«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը մեկնարկում է պատում-քննարկումների, հարցազրույցների, ուսումնասիրությունների բազմաթիվ շարքերով, որտեղ սովորողները, նրանց ընտանիքի անդամները, ուսուցիչները պատմում ու փոխանցում են իրենց, կրթահամալիրի, մասին հետաքրքիր, սեբաստացիական պատումներ:

Թթուդրիկի ամենամյա ավանդական ծեսը խորհրդանշական է: Այն ուսումնական գործունեություն է և ընդգրկում է գործունեության գրեթե բոլոր ձևերը:
Մաթեմատիկայի, մայրենիի, օտար լեզուների դասաժամերի այդ օրերի թեման թթուդրիկի ծեսն ու դրան պատրաստվելն է: Միասին անհրաժեշտ գնացուցակ են կազմում, առևտուր են անում: Խմբավորում են բանջարեղենը ըստ տարբեր հատկությունների, խնդիրներ են կազմում, պատմություններ են հորինում, սովորում են դրանց անվանումները օտար լեզուներով: Խոհանոցային գործունեության արդյունքում բանջարեղենային տարբեր կերպարներ են ստանում, որոնք դառնում են թատերական, տիկնիկային ներկայացումների հերոսներ: Այս ընթացքում սովորած երգերով ու պարերով մեկնարկում է թթուդրիկը:

Առաջին դասարանցիները շարունակում են ստեղծել իրենց մեդիաայբբենարանների էլեկտրոնային էջերը: Paint նկարչական ծրագրով մուտքագրում են թթու բառը, նկարում են, հորինում են թթվային հանելուկներ, ասելուկներ, շուտասելուկներ:

Իրականացված նախագծերը որպես արդյունքներ՝

Ինչո՞ւ եմ սիրում կրթահամալիրը. պատմում են Տաթև Թամազյանի առաջին դասարանցիները

Թթուդրեքի ծեսը 1-ին դասարանում. Տաթև Թամազյան, Աննա Ստեփանյան, Նունե Խաչիկօղլյան

Կրթական փոխանակումների ծրագրից մի հատված Տաթև Թամազյանի առաջին դասարանում

2-րդ դասարան

Խնդիրները՝

  • Անհրաժեշտ տեղեկություններ (ինֆորմացիա) հավաքելու հմտությունների ձևավորում
  • Հարցեր մշակելու, հարցեր տալու ու հարցերին պատասխանելու հմտությունների ձևավորում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Մեդիահմտությունների զարգացում (power point)
  • Տեղեկատվական բնույթի տեքստի ընթերցանության ու քննարկման կարողությունների զարգացում:

Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)

Պատումներ, ուսումնասիրություններ, հարցազրույցներ, ռադիոնյութեր, առցանց առաջադրանքներ

  • Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին
  • Ի՞նչ եմ հասկանում «Ես սեբաստացի եմ» ասելով…
  • Իմ ընտանիքի սեբաստացիները (ուսումնասիրություն)
  • Պատմում ու ներկայանում են սեբաստացի ծնողները
  • Հանելուկ-հանմանելուկ. գուշակիր ո՞վ է (ճանաչում են ամենասեբաստացիներին)

Թթուդրեք

  • Նախապատրաստում (գնացուցակի կազմում, առևտուր, բանջարեղենային ուսումնասիրություններ, հանելուկներ, ասիկներ, խնդրագրքերի ստեղծում)
  • Իրականացում (տոնական երգ ու պար, բանջարեղենային կերպարներ, աղաջրի պատրաստում)
  • Ամփոփում (ռոդարիական հնարքների միջոցով առածանիի, պատմությունների, շուտասելուկների հորինում)

Կրթական նորամուտներ, կրթական փոխանակումներ, ցուցահանդեսներ, ֆոտոցուցադրություններ, համերգներ, թատերական ներկայացումներ

Մարզատոներ, ֆլեշմոբեր

  • Հեծանվային ֆլեշմոբ

Բնագիտական փորձեր, դիտարկումներ

  • Աղաջուրն ու ձուն
  • Աղաջուրն ու ներկանյութը
  • Աղաջուրն ու կարտոֆիլը

Հարիսայի ծես, թթվի համտես

Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ

Երաժշտական, պարային ստեղծագործություններ

  • Հոպ թըռի
  • Փափուռի
  • Արևը կայնե կեսօր
  • Հախչա-հուխչա
  • Էջմիածնի պար
  • Լորկե

Այլ (ֆիլմ, մուլտֆիլմ, տեսադաս, հոդված…)

Ընթերցում ու քննարկում են

Նախագծի իրականացման ընթացքը (ընդհանուր նկարագրություն)

«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը մեկնարկում է պատում-քննարկումների, հարցազրույցների, ուսումնասիրությունների բազմաթիվ շարքերով, որտեղ սովորողները, նրանց ընտանիքի անդամները, ուսուցիչները պատմում ու փոխանցում են կրթահամալիրի, իրենց մասին հետաքրքիր, սեբաստացիական պատումներ: Սովորողները սկսում են ինքնուրույն կամ խմբով ուսումնասիրել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ստեղծման պատմությունը, ճանաչում են ամենասեբաստացիներին: Ուսումնասիրության արդյունքները, իրենց պատումները, հարցազրույցները պարբերաբար հրապարակվում են բլոգում, ենթակայքում, կայքում:

Թթուդրիկի ամենամյա ավանդական ծեսը խորհրդանշական է: Այն ուսումնական գործունեություն է և ընդգրկում է գործունեության բոլոր ձևերը:
Մաթեմատիկայի, մայրենիի, օտար լեզուների դասաժամերի այդ օրերի թեման թթուդրիկն ու դրան պատրաստվելն է: Միասին անհրաժեշտ գնացուցակ են կազմում: Սովորողները բաժանվում են խմբերի, որտեղ յուրաքանչյուր խումբ ստանում է կոնկրետ հանձնարարություն: Մի խումբը կարող է մուտքագրել թթուդրիկի համար անհրաժեշտ պարագաների ու մթերքի (բանջարեղենի) ցանկը: Կարող են առանձին ցուցակներ կազմել կգ-ով, հատով, տուփով գնվող ապրանքների համար: Մյուս խումբը հաշվում է անհրաժեշտ գումարի չափը: Առևտրից հետո կարող են համեմատել առևտրից առաջ ու հետո կազմված գնացուցակները:

Խոհանոցային գործունեության արդյունքում բանջարեղենային տարբեր կերպարներ են ստանում, որոնք դառնում են թատերական, տիկնիկային ներկայացումների հերոսներ: Աղաջրի պատրաստումը, դրա հետ կապված փորձերը դիտարկումներ անելու հնարավորություն են տալիս: Այս ընթացքում սովորած երգերով ու պարերով մեկնարկում է թթուդրիկը:

Սովորողները մասնակցում են տարբեր ցուցադրությունների, համերգների՝ ներկայացնելով իրենց աշխատանքները:

Մարզատոները, հեծանվային ֆլեշմոբերը պարբերաբար անցկացվում են կրտսեր դպրոցներում: Կրթահամալիրի տոնին էլ դասարանները ներկայանում ու ներկայացնում են իրենց մարզական կարողությունները:

3-րդ դասարան

Խնդիրները՝

  • Անհրաժեշտ տեղեկություններ (ինֆորմացիա) հավաքելու հմտությունների զարգացում
  • Հետազոտական, վերլուծական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Մեդիահմտությունների զարգացում (բլոգավարություն)
  • Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
  • Տեղեկատվական բնույթի տեքստի ընթերցանության ու քննարկման կարողությունների զարգացում:

Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)

Պատումներ, ուսումնասիրություններ, հարցազրույցներ, ռադիոնյութեր

  • Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին
  • Ո՞վ է իսկական սեբաստացին
  • Իմ ընտանիքի սեբաստացիները (ուսումնասիրություն)
  • Պատմում ու ներկայանում են սեբաստացի ծնողները
  • Հանելուկ-հանմանելուկ. գուշակիր ո՞վ է (ճանաչում են ամենասեբաստացիներին)

Վարպետության դասեր (ծնողներ, դասավանդող մասնագետներ, ավագ սեբաստացիներ)

Թթուդրեք

  • Նախապատրաստում (գնացուցակի կազմում, առևտուր, բանջարեղենային ուսումնասիրություններ, հանելուկներ, ասիկներ, խնդրագրքերի ստեղծում)
  • Իրականացում (տոնական երգ ու պար, բանջարեղենային կերպարներ, աղաջրի պատրաստում)
  • Ամփոփում (ռոդարիական հնարքների միջոցով առածանիի, պատմությունների, շուտասելուկների հորինում)

Կրթական նորամուտներ, կրթական փոխանակումներ, ցուցահանդեսներ, ֆոտոցուցադրություններ, համերգներ, թատերական ներկայացումներ

  • Հեռուստատեսային տաղավարի նորամուտ
  • Երգում ենք Կոմիտաս
  • Դաշնամուրային համերգ

Մարզատոներ, ֆլեշմոբեր

  • Հեծանվային ֆլեշմոբ

Հարիսայի ծես, թթվի համտես

Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ

Երաժշտական, պարային ստեղծագործություններ

  • Հոպ թըռի
  • Փափուռի
  • Արևը կայնե կեսօր
  • Հախչա-հուխչա
  • Էջմիածնի պար
  • Լորկե

Այլ (ֆիլմ, մուլտֆիլմ, տեսադաս, հոդված…)

Ընթերցում ու քննարկում են

Նախագծի իրականացման ընթացքը (ընդհանուր նկարագրություն)

Սովորողները, օգտվելով տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից, ծանոթանում են Մխիթար Սեբաստացի գործչին, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ստեղծման պատմությանը: Ընթերցում-քննարկումներ (նաև՝ առցանց) են կազմակերպվում վերը նշված թեմաների շուրջ: Սովորողները տարբեր ուսումնասիրություներ են անցկացնում ընտանիքում, կրթահամալիրում, հարցազրույցներ են վարում, ռադիոնյութեր են պատրաստում, որտեղ ներկայացնում են ամենասեբաստացիներին, սեբաստացու այսօվա կերպարի մասին ունեցած իրենց պատկերացումները: Ծնողները, մասնագետ դասավանդողները, ավագ սեբաստացիները վարպետության դասեր են անցկացնում՝ կրտսեր դպրոցականներին փոխանցելով իրենց մասնագիտական հմտությունները: Ծնող ու սովորող մասնակցում են համերգների, ցուցահանդես-ցուցադրությունների, որտեղ ներկայացնում են իրենց աշխատանքները, ունեցած ձեռքբերումները: Ուսումնասիրության արդյունքները, իրենց պատումները, հարցազրույցները պարբերաբար հրապարակվում են բլոգում, ենթակայքում, կայքում:

Թթուդրիկի ամենամյա ավանդական ծեսը խորհրդանշական է: Այն ուսումնական գործունեություն է և ընդգրկում է գործունեության գրեթե բոլոր ձևերը:
Մաթեմատիկայի, մայրենիի, օտար լեզուների դասաժամերի այդ օրերի թեման թթուդրիկի ծեսն ու դրան պատրաստվելն է: Մինչ թթուդրիկին անցնելը թթվի բաղադրատոմսեր են հավաքում, հրապարակում: Միասին անհրաժեշտ գնացուցակ են կազմում: Սովորողները բաժանվում են խմբերի, որտեղ յուրաքանչյուր խումբ ստանում է կոնկրետ հանձնարարություն: Մի խումբը կարող է մուտքագրել թթուդրիկի համար անհրաժեշտ պարագաների ու մթերքի (բանջարեղենի) ցանկը: Կարող են առանձին ցուցակներ կազմել կգ-ով, հատով, տուփով գնվող ապրանքների համար: Մյուս խումբը հաշվում է անհրաժեշտ գումարի չափը: Առևտրից հետո կարող են համեմատել առևտրից առաջ ու հետո կազմված գնացուցակները, համեմատել դրանք, գտնել տարբերությունները:

Խոհանոցային գործունեության արդյունքում բանջարեղենային տարբեր կերպարներ են ստանում, որոնք դառնում են թատերական, տիկնիկային ներկայացումների հերոսներ: Այս ընթացքում սովորած երգերով ու պարերով մեկնարկում է թթուդրիկը: Թթուդրիկի թեման շարունակվում է լեզվագործունեության ընթացքում: Ռոդարիական հնարքների կիրառմամբ սովորողները հորինում են թթվային ասելուկներ, հանելուկներ, շուտասելուկներ, ամենաանսպասելի պատմություններ, մասնակցում են առցանց քննարկումների:

Սովորողները մասնակցում են տարբեր ցուցադրությունների, համերգների՝ ներկայացնելով իրենց աշխատանքները:

Մարզատոները, հեծանվային ֆլեշմոբերը պարբերաբար անցկացվում են կրտսեր դպրոցներում: Կրթահամալիրի տոնին էլ դասարանները ներկայանում ու ներկայացնում են իրենց մարզական կարողությունները:

2-3-րդ դասարաններում իրականացված նախագծերը որպես արդյունքներ՝

Առցանց առաջադրանք. Նոր դպրոց, Արմինե Մնացականյան

Թթված … (ի՞նչ), Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց, Անուշ Աթայան

Մարզատոն. Նոր դպրոցի 2-րդ և 3-րդ դասարանցիներ, Արմինե Մնացականյան, Մերի Գրիգորյան

Հեծանվային ֆլեշմոբ. Նոր դպրոցի 2-րդ և 3-րդ դասարանցիներ, Արմինե Մնացականյան, Մերի Գրիգորյան

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք. 2-րդ և 3-րդ դասարանցիներ. Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան

Ռադիո լրատու. դասվար՝ Աշխեն Գրիգորյան

Ռադիո լուր. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին, ի՞նչ եմ հասկանում «Ես սեբաստացի եմ» ասելու,  Դպրոց-պարտեզ, Սաթեն Օրդյան

Ռադիո լուր. Հարիսայի ծագման պատմությունը. Դպրոց-պարտեզ, Սաթեն Օրդյան

Թթվասելուկով թթվածես. Դպրոց-պարտեզ, 3-րդ դասարան, Մարինե Մարտիրոսյան

Թթուդրիկի ծես. Հիմնական դպրոց, 2-րդ դասարան, Տաթև Մելքոնյան

Ռադիոհանելուկներ բանջարեղենների մասին. Հիմնական դպրոց, 2-րդ դասարան, Տաթև Մելքոնյան

Ուրախ TV. Հարցազրույց կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանի հետ, Նոր դպրոց, Հռիփսիմե Առաքելյան

Վարպետության դասեր. Ինձ շրջապատող աշխարհը, Նոր դպրոց, Աշխեն Գրիգորյան

Օգտակար հղումներ՝

Մխիթար Սեբաստացի

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s